Normal Bilgisayarı VPS yapmak

Herseyden önce

-RAM
-Sabit IP yapmanız gereklidir.
-Bilgisayar performansınızın yüksek olmasıda önemlidir .




Evdeki Pc'nizi Vps Gibi Yapmak
Başlat >> Ayarlar >> Denetim Masası >> Görüntü >> Temalar Tabı >> Windows Klasik
Başlat >> Ayarlar >> Denetim Masası >> Klasik Görünüm'e Geçiş Yap
Başlat >> Ayarlar >> Görev Çubuğu Ve Başlat Menüsü >> Başlat Menüsü Tabı >> Klasik Başlat menüsü

İşlemci zamanlaması programlar için değilde arkaplan hizmetleri için ayarlanmış olmalı.
Başlat >> Ayarlar >> Denetim Masası >> Sistem >> Gelişmiş >> Performans Ayarları >> Gelişmiş Tabı >> Arkaplan Hizmetleri

Görsel efektler minimum düzeyde olmalı.
Başlat >> Ayarlar >> Denetim Masası >> Sistem >> Gelişmiş >> Performans Ayarları >> Görsel Efektler Tabı >> En iyi performans için ayarla

Masaüstü arkaplan resmi kapatılmalı.
Masaüstüne sağ tıklayıp >> Özellikler >> Masaüstü Tabı >> "Arkaplan yok"

Ekran koruyucu kapatılmalı.
Masaüstüne sağ tıklayıp >> Özellikler >> Ekran koruyucu Tabı >> "Ekran Koruyucu yok"

Hızlı kullanıcı değiştirme kullan özelliği kapatılmalı.
Başlat >> Ayarlar >> Denetim Masası >> Kullanıcı hesapları >> Kullanıcıların oturum açma ve kapatma şeklini değiştir >> "Hızlı kullanıcı değiştirme kullan" kutusunu kaldır.

Güç Düzeni kapatılmalı.
Başlat >> Ayarlar >> Denetim Masası >> Güç Seçenekleri >> Monitörü kapat ve Sabit diskleri kapat seçeneği Hiçbir Zaman

Hazırda Bekletme kapatılmalı.
Başlat >> Ayarlar >> Denetim Masası >> Güç Seçenekleri >> Hazırda Beklet >> "Hazırda bekletmeyi etkinleştir" kutusunu kaldır


Hard Disk(ler) ve CD ROM(lar) da DMA etkinleştirilmeli.
Başlat >> Ayarlar >> Denetim Masası >> Sistem >> Donanım >> Aygıt Yönetisici >> IDE ATA/ATAPI Denetleyiciler >> Birincil ve İkincil IDE Kanalı üstüne sağ tıklayıp >> Properties > Gelişmiş Ayarlar Tabı >> Aktarım Modunu tüm kanallar için "DMA kullanılabiliyorsa" olarak ayarlayın

Sistem Sesleri kapatılmalı.
Başlat >> Ayarlar >> Denetim Masası >> Ses Efekti ve Ses Aygıtları >> Ses Efekti Tabı >> Ses Düzeni >> Sessiz


Ses Kartında Aygıttan Eşleştirme kapatılmalı.
Başlat >> Ayarlar >> Denetim Masası >> Ses Efekti ve Ses Aygıtları >> Donanım Tabı >> (listede ses kartınızı kontrol edin) >> Özellikler >> Ses Aygıtları >> (listede ses kartınızı kontrol edin) >> Özellikler >> Bu aygıttan eşleştirme kutusunu seçin.

Sistem Geri Yükleme kapatılmalı.
Başlat >> Ayarlar >> Denetim Masası >> Sistem >> Sistem Geri Yükleme Tabı >> "Bütün Sürücülerdeki Sistem Geri Yüklemeyi kapat" kutusunu seçin

Otomatik Güncelleştirme kapatılmalı.
Başlat >> Ayarlar >> Denetim Masası >> Sistem >> Otomatik Güncelleştirmeler >> Otomatik Güncelleştirmeleri Kapat

Başlangıç ve Kurtarma Seçenekleri.
Başlat >> Ayarlar >> Denetim Masası >> Sistem >> Gelişmiş >> Başlangıç ve Kurtarma Seçenekleri >> Ayarlar >> "Otomatik Olarak Yeniden Başlat" kutusunu kaldır

Hata Bildirimi kapatılmalı.
Başlat >> Ayarlar >> Denetim Masası >> Sistem >> Gelişmiş >> Hata Bildirimi >> Hata Bildirimini Devre Dışı Bırak


Uzaktan Yardım kapatılmalı.
Başlat >> Ayarlar >> Denetim Masası >> Sistem >> Uzak >> "Bu bilgisayardan Uzaktan Yardım isteklerinin gönderilmesine izin ver" kutusunu kaldır

Takas dosyasını onarmak (Sanal Bellek)
Başlat >> Ayarlar >> Denetim Masası >> Sistem >> Gelişmiş >> Performans Ayarları >> Gelişmiş >> Sanal Bellek Değiştir >> Özel Boyut. Başlangıç ve en yüksek değerleri aynı orana sabitleyin

Menüleri Hızlandırmak.
Başlat >> Çalıştır >> Regedit >> HKEY_CURRENT_USER >> Control Panel >> Desktop >> "MenuShowDelay" değerini 1 yapın.


İnternet Saati Senkronizasyonu kapatılmalı.
Başlat >> Ayarlar >> Denetim Masası >> Tarih ve Saat >> Internet Saati >> "Bir internet saat sunucusuyla otomatik olarak eşitle" kutusunu kaldır

Çevrimdışı Dosyalar kapatılmalı.
Başlat >> Ayarlar >> Denetim Masası >> Klasör Seçenekleri >> Çevrimdışı Dosyalar >> "Çevrimdışı Dosyaları etkinleştir" kutusunu kaldır

Etkin olmayan simgeleri gizle kapatılmalı.
Başlat >> Ayarlar >> Görev Çubuğu ve Başlat Menüsü > Görev Çubuğu Tabı > "Etkin olmayan simgeleri gizle" kutusunu kaldır

Masaüstü Temizlik Sihirbazı
Başlat >> Ayarlar >> Denetim Masası >> Görüntü >> Masaüstü >> Masaüstünü Özelleştir >> "Masaüstü Temizlik Sihirbazını 60 günde bir çalıştır" kutusunu kaldır


NTFS Son erişim ve güncelleme bilgisi kayıtları (Sadece NTFS dosya sisteminde)
Başlat >> Çalıştır >> Regedit >> HKEY_LOCAL_MACHINE >> System >> CurrentControlSet >> Control >> Filesystem >> "NtfsDisableLastAccessUpda te" adında yeni DWORD değeri oluşturup değerini 1 yapın


Bildirim Alanı Balon Açıklamaları
Başlat >> Çalıştır >> Regedit >> HKEY_CURRENT_USER >> Software >> Microsoft >> Windows >> CurrentVersion >> E-x-plorer >> Advanced >> "EnableBalloonTips" adında yeni DWORD değeri oluşturup değerini 0 yapın


CDRom Otomatik başlatma kapatılmalı
Başlat >> Çalıştır >> Regedit >> HKEY_LOCAL_MACHINE >> System >> CurrentControlSet >> Services >> Cdrom >> Değerini 0 yapın

Dizin Oluşturma Hizmeti kapatılmalı
Başlat menüsüne Sağ Tıklayıp >> Araştır >> Tüm Disklere sıra ile Sağ Tıklayın
 
 

Yorumlar