Cs 1.6 Servere Panel Kurma RESİMLİ

Merhaba Arkadaşlar....

2.Konum Olarak Sizlere CS 1.6 Windows Servere Panel Kurmayı Göstereceğim...


1. Adım:
Bir Panel İndirelim...


Cs Oyunyoneticisi Web Mod 1.3








Resime Tıkla

VirusTotal







Adım 2 : Klasor Olusturma












Adım 3: Plugins.ini

Kod:
 Kopyala Plugins.ini'ye Yapıştır...
Kod:
win32 addons/w/dlls/w_mm.dll












Adım 4 : Kurulum Bitiriş Ve Panele Giriş


Simdi Kurulum Bitmiştir...

Serveri Acın Sonrada Ip Numaranızın Sonuna :27015 Ekleyerek 

Ornek: 111.111.1.11:27015







UNUTMAYIN PANELE RCON ŞİFRENİZ İLE GİRECEKSİNİZ....




Alıntı metesamet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
10 Numarasın ! 
Alıntı ServerQuery Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Paylaşımın için Teşekkür ederim.
Alıntı STeeL21 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Teşekkürler
Alıntı QuietHero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Saol.


Her Türlü Yorum İçin Teşekkür Ediyorum Sağolun...

Yorumlar