Dragon City Ejderha Dönüşümleri



NOT: ---- Yazan yerlerde metal ejderha vardır.

Toprak Ejderha Üretim Siralamasi 

Toprak + Ateş = Ateşli Kaya veya Volkan 

Toprak + Bitki = Tropikal veya Kaktüs
Toprak + Su = Çamur
Toprak + Elektrikli = Star veya bukelamun
Toprak + Buz = Alp veya kar tanesi
Toprak + ----= Armadillo. 
Toprak + Karanlık= Kirpi.

Fire Dragon (Ateş Dragon) Çiftleştirme Türleri 

Ateş + Toprak = ateşli kaya veya volkan
Ateş + Su = bulut ya da kar fırtınası
Ateş + Bitki =ateş kuşuveya Baharatlı. 
Ateş + Elektrik = Lazer veya Sıcak ----
Ateş + ---- = Ortaçağ. 
Ateş + Karanlık(DARK) = Vampir

SU Ejderha Üretim Siralamasi.

Su + Toprak = çamur
Su + Ateş = bulut ya da kar fırtınası 
Su + Bitki = Nilüfer veya Mercan. 
Su + Elektrik = Fener Balık veya fırtınası. 
Su + Buz = demet çiçek yada dondurma 
Su + ---- = civa


Bitki Ejderha Üretim Siralamasi.
Bitki + Toprak = Tropikal
Bitki + Ateş = ateş kuşu veya Baharatlı. 
Bitki + Su = Nilüfer veya Mercan. 
Bitki + Buz = Karahindiba veya Mojito. 
Bitki + ---- = Yeşim 
Bitki + Koyu = Etobur Bitki veya çıngıraklı yılan

Elektrik Ejderha Üretim Siralamasi.

Elektrik + Toprak = Star veya bukelamun
Elektrik + Ateş = Lazer veya Sıcak ---- 
Elektrik + Su = Fener Balık veya fırtınası. 
Elektrik + ---- = Altın Veya Pil. 
Elektrik + Koyu = Neon.

Buz Ejderha Üretim Siralamasi.

Buz + Toprak = Alpine veya Snow Flake. 
Buz + Su = demet çiçek ya da Ice Cream. 
Buz + Bitki = Karahindiba veya Mojito. 
Buz + Madalya = Platinm.
Metal Ejderha Üretim Siralamasi

---- + Ateş = Ortaçağ. 
---- + Su = Civa
---- + Buz = Platin
---- + Bitki = Yeşim Ejderhası
---- + Elektrikli = Altın 
---- + Karanlık = Zombi

Dark Ejderha Üretim Siralamasi.

Koyu + Toprak = Kirpi. 
Karanlık + Ateş = Vampir
Karanlık + Bitki = Etobur Bitki Veya Çıngıraklı Yılan 
Karanlık + Elektrikli = Neon. 
Karanlık + Buz = Penguen
Karanlık + ---- = Zombi -
Karanlık + Çamur = Petrol

BİR TEŞEKKÜRÜ ÇOK GÖRMEYİN...


Yorumlar