Metin2 Server Tanıtım Scripti - Kolay - Orta - Zor | Piyasada ÜCRETLİ ! | ServerQuery

Merhabalar 

Şuan Piyasada Misafirlerin Beğendiği 1-2 Tane Script Var..

Ben size Bunlardan Bir tanesini Paylaşacağım..

Konuya Yorum yapmak Zorunda Değilsiniz Ancak Sizler için Birşeyler yapıyorsam En azından Bir TEŞEKKÜR EDEBİLİRSİNİZ..


Bildiğimiz Mavi Tanıtım Scripti'nin Editlenmiş olanıdır..

Bu Tasarımı Parayla Satmaya çalışanlar var , ServerQuery ücretsiz Sunuyor.. 


NOT: Alttaki Script Görüntüsü İndireceğiniz Dosyaların Asıl Halidir..

Script'in Görüntüsü ;




Ziyaretçiler , Kolay Orta Zor Olarak Belirtilen Kısmı Çok seviyorlar .Onlar için Büyük Kolaylık oluyor.

Server Tanıtım Scripti İNDİR - ServerQuery

Scripti indir - MediaFire (Alternatif)

Dosyalar yedeklidir , Link veya Resim Silinirse Bana ulaşın , Yenilerim





__________________________________________________ _______________

NOT: Scripti Yükledikten Sonra , _inc/ayarlar.php Dosyasındaki MySql Bilgilerini Düzenlemeyi Unutmayın.

DipNot: Rar Dosyasındaki veritabani.sql Dosyasını PhpMyAdmin'den İmport etmelisiniz , Yoksa Script Çalışmaz.
Yerin Dibi Not: Script İle alakalı Teknik Destek Vermemekteyim.Piyasada olan'ın Editlenmiş halidir ve Sorunsuzdur..

__________________________________________________ _______________


Bunca Emeğin karşılığı Olarak Tek Ricam , Teşekkürü Esirgememenizdir.

Yorumlar