Tncxp Sp3

TnCXP Sp3 için 4 saat uğraştım. Sadece temel şeyler var. Program Cd'si yok bu sefer. Onu bir daha ki sürümde koyacağım. Şimdilik sadece temel ihtiyaclar.

 
TNCXP SP3 İle ilgili tüm sorularınızı Yeni açılan TncXP SP3 Sorunları forumuna sorunuz. Bu başlığa sorulan sorular silinecektir.
 

Windows Media Player 11
Internet Explorer 7
Java 6.0.6
Winrar 3.71
Flash Player
.Net 1,2,3,3.5
Unlocker 1.85a
TeraCopy 2beta3


Ayrıca RAID Sürücüleri, registry düzenlemeleri ekli. Ayrıca Windows Orjinallik Engeline takılmaz. Update yapabilirsiniz.

Normal Sürücüler eklenmemiştir.(ekran,ses kartı vs)

Silinenler:
Out of Box Experience (Windows Aktivasyon, zaten aktif)
MSN Explorer
Tour (İlk kurulumda çıkan saçma tanıtım )
Search Assistant ( Arama köpeği )
Security Center

ekran3bg5.jpg
ekran1ax5.jpg
ekran2pe8.jpg

Bu sürümde direk iso dosyası olarak vermedim. Çünkü bir çok kişi winrar ile extract ediyor veya farklı hatalar yapıyor. ISO'yu direk exe içine gömdüm. Exe'yi açtığınız zaman iso'yu geçici klasöre çıkarıp özel cd yazma programı geliyor. Bu programla direk cd'ye yazdırabilirsiniz. Eğer iso dosyasını almak istiyorsanız, cd yazdırma programı çıkınca %temp% klasörüne giderek tncxpsp3.iso dosyasını alabilirsiniz.

Çıkarma işlemi bilgisayarınızın hızına göre uzayabilir. Lütfen alttaki autoit programını kapatmayınız. CD Yazdırma programı gelecektir. Bekleyiniz.


Toplam 650 MB
 
 
 
 
  1. http://www.demonoid.com/files/download/HTTP/1464487/27768867 [/code]
  2.  
  3.  
  1. http://netload.in/dateid276cc635359ab5b5be33dae4ebe480a/TNCXP_SP3_TURKCE_UNATTENDED_XP-(Demonoid.com)_5649774.3402.torrent.htm [/code]Şu an için sadece ben upload ediyorum. Eğer rapidden indirdiyseniz, bu torrenti ekleyin, sonra indirme klasörünün içine TNCXPSP3.exe dosyasını atınız. Sonra uTorrent'te eklediğiniz dosyaya sağ tıklayıp Force Recheck diyin.Bu şekilde dosya daha hızlı yayılacaktır. Yoksa benim hızımla bitmez.Edit: Kimse seedlemiyor arkadaşlar. 10 kişi kadar var. İndirmesi biten silmese ne güzel olacak.Bultar: Edit 2: Seede Casus2716 arkadaşımız 1MB/sn lik destek vermektedir. Kendisine teşekkürü borç biliriz.Not: TNCXP'nin herkese erişebilmesi için, diğer forumlarda da paylaşınız.

Yorumlar